O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

wtorek, 1 lutego 2011

Wreszcie wolne

Jako, że wreszcie mam dzień wolnego i pogoda dość fajna, udałem się z dzieciakami do pobliskiego Włosienia, aby zdobyć szczyt "Czubatki".
 Było "ciężko" ;-)


 ale daliśmy radę..


 czas odpocząć


 było zimno, a na dodatek musiałem córce dać swe rękawice, bo swoich zapomniała



 Radek patrz!!!!


Idę tam zobaczyć, co to może być???




szkoda, że uciekły, chciałam je pogłaskać


W drodze powrotnej zahaczyliśmy o ruiny pałacu we Włosieniu z 1715 – 1720


Upadek pałacu nastąpił w październiku 1979 r., kiedy to w jednym z pomieszczeń wybuchł pożar i całkowicie go strawił. Obecnie stanowi ruinę.



Jako, że nochy czerwone, czas do domu.

1 komentarz:

  1. Cześć. Cieszę się, że też założyłeś bloga, wrzucam u siebie "po sąsiedzku" ;) Przejrzałem wszystkie fotografie i jeżeli mogę coś podpowiedzieć to uważam, że za często kadrujesz centralnie, warto wykorzystać tzw. "mocne punkty w fotografii", więcej tutaj http://www.fotofranek.netgaleria.pl/?kompozycja-obrazu-mocne-punkty,39 lub tutaj http://www.szerokikadr.pl/poradnik/artykul/kompozycja_dla_poczatkujacych/ Tak na marginesie to w ogóle polecam Szeroki Kadr - mam za sobą lekturę całego poradnika i polecam ją tez innym

    OdpowiedzUsuń