O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 8 lutego 2012

Dawno mnie nie było

Dawno mnie nie było na blogu, wreszcie przełamałem lenia i wrzuciłem parę wymazów z mojego kompakcika.
Zima daje w kość, chociaż śniegu u nas jak makiem zasiał, ale mrozik że hej.
Za to u sąsiadów zza miedzą nie wiedzą, co z tym śniegiem zrobić.
Od pewnego czasu jeździmy rodzinką na "biegówki" do Bedrychova w Czechach, ok. 40km od Sulikowa, co tam ostatnio zastaliśmy było dla nas szokiem.



Zaczęliśmy treningi na nartach biegowych, początki były trudne, ale już jest ok.
Nawet dzieciaki sobie dają rade.







Dzisiaj zabrałem ferajnę z pieskiem na spacer. Było mroźno ok -10, ale zdrowy spacerek po mroźnym powietrzu dobrze nam wszystkim zrobi.






For Family from Dublin :-)
wyremontowany Dom Kultury na Rynku w Sulikowie

3 komentarze:

  1. dzieki za fotke ale prosze o zbliżenie

    OdpowiedzUsuń
  2. kochaniutka nie wybrzydzaj,moim zdanie nieźle widać:)Czyż nie zakręciła ci się łezka w oku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jakoś nie zakręciła bo w środku jest .... łezka mi się kreci jak Was widzę na fotkach a nie na żywo, ale już niedługo... :-*

    OdpowiedzUsuń