O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 17 marca 2012

Wiosna pełną gębą :))


Dzisiaj było naprawdę wiosennie, powiedziałbym, że nawet jak prawdziwe lato. Było 20 st. C. Pojechaliśmy więc z rodzinką do pobliskiego niemieckiego Goerlitz zdobyć górę Landeskrone. Było naprawdę super.


Oczywiście na początku był kryzys, po ok 100 m przystanek :)


następne 100 m przystanek :)


Potem już szło.



Jako, że gorąco - piciu...


i szczyt po godzinie zdobyty


Na tej wieżyczce punkt widokowy


za 1euro można sobie popatrzeć na okolicę, świetne widoki, tylko dziś była mała "mgiełka" i nie było dużej przejrzystości, więc i fotek nie zrobiłem na okolicę. Następnym razem.


Wracając Radek przez swoją lornetę zobaczył coś w zaroślach...


samotnego jelonka, nawet zbytnio się nie przeją naszą obecnością. Kurde nie mam teleobiektywu, bo bym cykną fajną fotkę, a "nożnym" zoomem nie chciałem spłoszyć go.
Naprawdę udany spacerek, cisza, spokój, bardzo fajny las i piękne widoki. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz