O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

niedziela, 8 lipca 2012

Władza nie wyciąga wniosków !!!


             No i stało się. Dom wyremontowany po ostatniej powodzi, a wystarczyło kilkadziesiąt minut ulewy z 5 na 6.07 i cała poprzednia praca poszła na marne. Ręce już opadają, co się dzieje z tą pogodą. Ta fala nawiedziła nas w nocy ok 1 godziny, dobrze, że mamy pomocną rodzinę, bo na straż i gminę nie ma co liczyć. Woda ni stąd ni z owąd zaczęła się szybko podnosić w nie wyregulowanym korycie rzeczki Czerwona Woda, aż nie mieszcząc się w nim - wylała. Pomimo doświadczeń z poprzednich lat, nikt się nie interesuje, aby rzekę pogłębić i wyregulować, fakt ostatnio trochę polizali brzegi, ale jak widać to za mało.

Nam, mieszkańcą Sulikowa nie pozostało nic, jak dalsza walka z wiatrakami i spoglądanie ze strachem w niebo. Właśnie tak przez nas wybrana władza, dba o nasze dobro, żeby nam się żyło bezpiecznie i szczęśliwie..... ech.






4 komentarze:

  1. a Ola powiedziala mi ze woda tylko do kostek :( lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było piachu, nie było worków, a jeszcze dowiedziałem się, że wójt odmówił przyjęcia pomocy z powiatu, bo sytuacja według niego była opanowana! Jak przyjechał wóz ze Zgorzelca to miał tylko worki, ale nie było piachu, miał też kołnierze (te ze stycznia do wypełniania wodą) ale nie było straży i pomp, które miały je napełnić, cholernie to przykre, ale niestety prawdziwe. Pamiętaj, że ktoś kto tego nie przeżył nigdy nas nie zrozumie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przezylam ale rozumiem i jestem cholernie wsciekla na PANA WOJTA !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie nie ma o to do Ciebie pretensji. Po prostu spotykamy się z takimi komentarzami i stąd między innymi mój artykuł: http://www.zgorzelec.info/index.php?k_d=27&id=8139&long&t=news2b

    OdpowiedzUsuń