O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 23 stycznia 2013

Zmiana

No i wkroczyłem w system Nikona :)
           Dzięki rozmowie z sąsiadem Jackiem, oczywiście po burzliwym wątku na forum nikona, wybrałem model d5100, już byłem gotów kupić d90, ale jednak wybrałem model nowszy, z lepszą matrycą i rozpiętością tonalną, dzięki Jacek za pomoc.
           Długo się wahałem, ale mój the best samsung nx, jednak okazał się b. dobrym modelem, ale z ograniczeniami, z którymi z czasem nie dało się żyć.
           Nie ma na razie dobrych warunków na sprawdzenie nowego nabytku, ale już widzę, że był to najlepszy wybór dla "początkującego fotoamatora" jakim jestem ja. :)
Wrzucam 2 fotki, tak na odczep się.




2 komentarze:

  1. No gratuluję zakupu !!!
    Ja lustra chyba nigdy nie kupię - chorowałbym za coraz to nowszymi obiektywami i finansowo się wykończył. A tak wykańcza mnie...remont domu ;)

    Druga fotka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo. Pierwsze foto bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń