O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 6 lutego 2013

Zwiad wojskowy

     Jak w dobie cyfryzacji jest ciężko wyciągnąć nasze pociechy na świeże powietrze,
zapewne wie nie jeden z nas, ale co ja dziś się namęczyłem wiem tylko ja.
Wszelkie szantaże, obietnice ... itp. nie dały absolutnie żadnego efektu.
     Dopiero cwany podstęp dał dziś efekt, w postaci znalezienia wojsk niemieckich na teranie Włosienia.
Uzbrojeni w karabiny i lornetkę pojechaliśmy na zwiad :)







w oddali moja matka pieniężna


2 komentarze:

  1. Ostatnie świetne. Na pierwszym planie Czapla Góra. Gdzieś Ty zostawił samochód, że wleźliście niemal pod samą Czubatkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki
    wjechaliśmy prawie pod samą czubatkę :)
    sam to bym pieszo, ale z małym trochę ciężej

    OdpowiedzUsuń