O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 27 marca 2013

Idą święta, ale jakie

Zimno, zimno, zima nie odpuszcza
Zaraz Święta Wielkiejnocy, a  pogoda nie sprzyja.
W tym roku śmingusa chyba nie będzie, bo kto odważy się polewać ludzi w mrozie?
I mnie teraz dopadło jekieś grypsko, ale do świąt będzie chyba ok.


Byłem ostatnio z córą na spacerze, ale tak wymarzliśmy się, że szok.



Roślinki też już nie wiedzą co robić, gotowe są już wyjść z ukrycia, ale pogoda ich odstrasza


a ptaszki też zdezorientowane




4 komentarze:

  1. A mówiłem Wam, że powrót czeka Was siarczysty?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sanki z kierownicą? w dzieciństwie takich nie miałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacku - nie byłoby tak źle, ale córa wzięła cienką czapkę,
    jak narzekała dałem jej swą ciepłą, a sam założyłem jej,
    głowa mi tak zmarzła, że szok
    Szary Burek - także nie miałem:), gdy zobaczyłem je na polu, myślałem, że się poleje

    OdpowiedzUsuń