O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 16 marca 2013

Ostatecznie ogłaszam ja !!!

         Wczoraj opady śniegu, dziś odwilż, taka pogoda ostatnio u nas gości.
Więc dziś ja zapowiadam już ostatecznie powrót wiosny !!!!
Mym pewnym znakiem są flirtujące ptaki na gałęzi
Ta po prawej to zapewne samica, nic się nie odzywała, a ten po lewej ćwiergotał, że hej
czyli miłość kwitnie to wiosna !!!


Wczoraj jeszcze padał śnieg...


... ale dzisiaj to już słoneczko rozpuszczało te białe szaleństwo :)





Jeszcze wracając do domu, ustrzeliłem bażanta, którego już dawno nie widziałem
i to prawie naprzeciwko domu Jacka w krzaczorach...



1 komentarz:

  1. Zapomnij! Tak jak napisałem u siebie: jutro w nocy i we wtorek spadnie u nas do 10 cm śniegu :(

    OdpowiedzUsuń