O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

piątek, 19 kwietnia 2013

Na cegielnie

Mały spacerek na cegielnie sulikowską przed pracą.
Zauważyłem pływającego łabędzia, pierwszy raz na cegielni,
oczywiście musiałem uwiecznić.
Cwaniaczek nie chciał z początku pozować, ale po chwili się dogadaliśmy. :)




Trafiłem wreszcie na kaczeńce, czyli jest dobrze


kotki już gdzieniegdzie przekwitają



a tu specjalnie dla wędkującego sąsiada Jacka, dowód, że rybki jednak na cegielni są :)


3 komentarze:

  1. Są, są bo sam je łapie ale to tylko drobnica. W tym przypadku wzdręga, mylona tez z płotką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to życzę udanych połowów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzuciłem mu chociaż kawałek chleba za to pozowanie? :)

    OdpowiedzUsuń