O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 27 kwietnia 2013

Tygodniowy miszmasz

Oczywiście weekend i to jaki, deszczowy.
Cały tydzień człek harował, aby się doczekać takiej pogody,
to zapewne sprawka PO ... :)
No, ale lepsze to niż nic
Parę fotek zebranych przez ostatni tydzień



pszczoła dosiadająca kwiatka :)


z kompakcika po awarii lustra, ale nie będę się rozpisywał, aby sobie ciśnienia nie podwyższać,
dobrze, że żona też ma aparat, którego sobie pożyczyłem, ale słysząc słowa - "tylko nie zepsuj !!! "



chodzący rosół u sąsiadki, z chęcią by na mnie wskoczył i wydłubał oczy, ale widząc "artystę" zbastował :) hehe


jakiś tydzień temu zauważony w pobliskim lasku, ale nie chciał pozować rudzielec


3 komentarze:

  1. To trzecie to takie impresjonistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą pogodą to jest jakaś porażka u mnie dziś wieje i pada, jakim aparatem żona dysponuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki chłopy :)
    Szary Burek to canon sx130

    OdpowiedzUsuń