O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

poniedziałek, 20 maja 2013

Frydlandsko

W niedzielę po pracy i gdy tłumy gości się rozjechało,
postanowiliśmy wyskoczyć do Czach na lody.
Celem była malownicza i lubiana przez nas - Lazne Libverda.


Niestety już lodów tam nie zjedliśmy, ale napełniłem butlę źródlaną wodą, parę fotek i zjechaliśmy do Hejnic.



W Hejnicach koło klasztoru jednak udało nam się zasmakować "zmrzlinu"



Po degustacji chcieliśmy wskoczyć na zamek chwilkę, ale niestety most na drodze był zamknięty i był objazd.


Pogoda dopisała, ale już wieczorem znowu się popsuło. Taka pogoda w kratkę, ale nie jest źle.


5 komentarzy:

  1. Kiedyś tam byłem - Obri Sud też wtedy odwiedziłem.
    Muszę odświeżyć sobie ten rejon - fajne ta są szlaki po pagórkach :)

    We Frydlancie remontują odcinek drogi po powodzi chyba...

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki chłopy !!
    fajne tereny, naprawdę
    tak po powodzi, chociaż ten most z Frydlandu do Hejnic zamknęli dopiero pod koniec tamtego roku,
    zapomniałem o tym i musiałem się wracać

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń