O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

poniedziałek, 13 maja 2013

Przedgórze Izerskie

Fajna pogoda, czyli trzeba było wykorzystać,
więc wskoczyłem na rowerek zrobić rundę po okolicy, czyli po przedgórzu Izerskim.
Wszystko teraz wygląda fantastycznie,
a sprawką tego jest kwitnący rzepak.



Dzisiaj fajnie było też widać w oddali góry Izerskie.



Dotarłem także na zalew Witka, ale swą świetność niestety ma już za sobą,
w latach PRLu przypada chyba najlepszy, niestety, okres tego zbiornika.



Na koniec spotkałem fana "ścinania trawy" z Sulikowa :)


7 komentarzy:

  1. Fajne tereny do fotografowania tam masz. Kwitnący rzepak także dziś widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzpeka robi furorę w tym roku...
    Ale i duża liczba mleczy :)
    Wkrótce i u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziś widoczność była super zapomniałem dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary Burek treny są naprawdę super, może to nie Tatry, ale wokoło też górzysto jest
    Arku faktycznie rolnicy chyba się w tym roku nastawili na rzepak, pełno go wokoło, a po koszeniu trawy mleczy już nie mam - narazie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, odbudują tamę i Witka wróci do łask :) Ten zbiornik ma nie lada potencjał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadza się Jacku, ale tej świetności to już chyba nie będzie, tak mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Może zechciałby Pan umieścić kilka swoich fotorelacji na portalu o Świeradowie Zdroju - http://www.swieradow-zdroj.com/news/rejestracja. Mogą to być zdjęcia ze Świeradowa, gór Izerskich, lub generalnie cokolwiek interesującego. Na autorów wpisów czekają różne konkursy z nagrodami.

    OdpowiedzUsuń