O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

wtorek, 7 maja 2013

Zmiany

Miałem ostatnio trochę problemów technicznych oraz
"podmiany" w pracy, czyli pracuj jak my chcemy,
tylko nic nie planuj, bo będziesz nam potrzebny.
W wolnych chwilach, jak nie padało, "popełniłem parę pstryków", jeżdżąc na rowerku po okolicy.

Pierwsze z cyklu wiosenne przytulanie :)


Droga do nikąd, czyli jazda ścieżką szutrową w ok Studnisk doprowadziła mnie w maliny


"Zielone oko" w kamieniołomie Sulików


Rzut na wieś


no i oczywiście trochę zbliżeń





no wreszcie zaczyna się robić fajnie, tylko ten deszcz....



3 komentarze:

  1. Deszcz nie jest taki zły, a zdjęcie ślimaka rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Szary Bureku !
    właśnie od rana dziś fajna pogoda,
    ale coś zaczyna się chmurzyć i po pogodzie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń