O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

czwartek, 20 czerwca 2013

Afrykańskie upały

Niedawno było tak zimno, że trzeba było w piecu jeszcze palić,
ale od paru dni pogoda przyniosła nam wręcz afrykańskie upały.
Trzeba było się ratować w pobliskim Berzdorfer See.


Pomimo takiej pogody, jadąc do lasu zobaczyć, czy są poziomki,
widok wręcz niemożliwy, tyle wody w lesie, że szok.


Wyskoczyłem na łąkę zrobić kilka zbliżeń, z łzami w oczach i cieknącym nosem (alergia na pyłki), parę się udało.





3 komentarze:

  1. TE upały już mnie wykańczają, mam tylko nadzieję, że zmiana przyjdzie łagodnie.

    Widok lasu - szok! A alergia to już przypadłość chyba nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zimno źle, ale takie ekstrema chyba wszystkich wykańczają
    z tym lasem to też byłem w niezłym szoku !

    OdpowiedzUsuń
  3. No i mamy po afrykańskich upałach.

    OdpowiedzUsuń