O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 5 czerwca 2013

Sulików i kolejne podtopienia

No i stało się, nasza Czerwona Woda zalała nas 2 dni temu.
Padało prawie tydzień, a tak już konkretnie to ostatni weekend i musiało się tak skończyć.
Nie będę opisywać całej sytuacji w gminie i udzielania pomocy poszkodowanym w czasie powodzi jak i usuwania skutków po, bo jeszcze ciśnienie mi nie opadło, ale było FATALNIE !!!
Dobrze, że są jeszcze pomocni znajomi oferujący swą pomoc bezinteresownie. Podziękowania dla nich.
Od noszenia worów to jeszcze mnie wszystko boli, no ale czas żyć dalej.





6 komentarzy:

  1. Teraz dużo słońa życze.

    OdpowiedzUsuń
  2. cover dziękuje, przyda się, my już prawie zapomnieliśmy, jak ono wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możemy się poddawać :) Jednak, jeżeli prognozy się sprawdzą to w sobotę mamy powtórkę, obejrzyj link do New Meteo, który Ci podesłałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Mariusz...

    Oby jackowe linki zawiodły na całej linii !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacku Ty już przestań nawet myśleć o tym, jeszcze się po tej nie pozbieraliśmy
    Arku dzięki i oby tak było

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem Mariusz, ale o spokoju będziemy mogli pomyśleć dopiero we wtorek :(

    OdpowiedzUsuń