O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 17 sierpnia 2013

Dziwne niebo

Ostatnio miały miejsce ciekawe zjawiska na naszym niebie.
Od planetoid, po podwójne tęcze i ciekawe chmurki.
Tak jadąc ostatnio po południu rowerem napotkałem ciekawe zjawisko, wyglądało dość groźnie.



Pogoda nagle się zmieniła, myślałem, że nie zdążę wrócić do domu, niebo zrobiło się ciemno żółte, wyglądało to bardzo widowiskowo, ale odczucia były dość niepokojące.


Po drodze zauważyłem w krzaczorach dość ciekawego pająka, wyglądał niby osa.


To widoczek z Landeskrone na nasze pogórze.


Chyba w pobliżu Goerlitz jest jakieś lotnisko, bo pełno samolotów i paralotni latało.


4 komentarze:

  1. Fajne fotki a ten pająk to Tygrzyk paskowany w szkole mieliśmy kiedyś o nim informacje a w mojej okolicy też widziałem kilka takich ale dawno. Podoba mi się bardzo zdjęcie z widoczkiem na Landeskrone
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Musimy się nareszcie wybrać na Landescrone :) Dla mnie bardzo podoba się dwójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lotnisko masz przy drodze B115 bodajże - dla takich małych samolocików właśnie :)

    Chmury chmurami (choć też fajne) - ale widok z Landeskrony wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki chłopy, dzięki Wam się dowiedziałem, czego nie wiedziałem :)

    OdpowiedzUsuń