O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

niedziela, 22 września 2013

Chwila dla siebie ... cz. 2

W taką pogodę to naprawdę nic się nie chce,
nie mówię już o remoncie, ale jest niedziela,
więc przetrzepałem lasy w poszukiwaniu "jedzenia",
skutek - pół zrywki opieniek i jeden kozak :(
Trzeba było też coś ustrzelić ...





Z ostatniej chwili.                 
Na koniec pozwolę sobie zacytować cytat osoby z jednego z forum dotyczące dzisiejszych Polaków, bardzo mnie ten cytat poruszył, wręcz dał mi dużo do myślenia, czy Wam też ???

"- Tu nie chodzi o walkę o przetrwanie. Ludzie w czasie wojny, mieli dużo ciężej, a kochali swoich bliskich i oddawali życie, często za obcych ludzi. 
    To pustka wewnętrzna, która sprawia, że człowiek, który żyje jak zwierzę, budzi się, załatwia swoje fizjologiczne potrzeby i ciągle za czymś goni, bo nie umie w swoim własnym życiu odnaleźć szczęścia. 
    Nie umie zbudować rodziny, bo wzorce ma tylko z TV. 
    Niestety dzisiaj liczy się tylko pieniądz, nie człowiek, sztuczne maski na twarzach, ażeby oszukiwać innych -" że jeszcze się nie zestarzałem" -  i brak czegokolwiek w sercach i rozumach. 
    Siedzenie przed TV i naginanie głupiutkiej medialnej papki, które serwują media, "Trudne sprawy" i Kiespcy. 
    W głowie coraz większa pustka, aż w końcu zostaje nam tylko linka, która trzyma uszy... Galerianki i pogoń za czymś, co ma ktoś inny, może lepszy od Nas z tym wszystkim ????
    Pokolenie facebooka i NKlasy, które jara się czym takim, jak "faszyn from Raszyn". 
Brak zainteresowań i wzorców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kompletny brak !!!!!
   Wiele osób będzie wciąż twierdziło, że w PRL-u był sam ocet na półkach i masło na wagę, a i wtedy to społeczeństwo powinno się same wygryźć żywcem, bez pomocy Naszej władzy !!!!!!!
    To dzisiejszy dobrobyt z otaczającą nas niestety pustką, którą ludzie łykają jak pelikany, zrobiła z nich zombi. -"

(po małej korekcie ortograficznej, jak to na forum, nikt niestety nie dba o to :))

4 komentarze:

  1. Takie czasy niestety...
    Powiem Ci, że z mojej obserwacji wynika, że i tak na wsi jest lepiej niż na mieście. Tak w ogóle życia sąsiedzkiego nie ma...
    Krótko mówiąc wieś rządzi !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podłączam się - Wieś rządzi !!!!
    hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta żabka to jak na moje oko trochę nie wyraźna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, robiłem z ręki bez statywu w lesie i jeszcze na szybkiego, aby nie umkła, a mimo to podobało mi się :)

      Usuń