O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

czwartek, 19 września 2013

Chwila dla siebie ...

Wrzucam parę fotek z ostatnich dni, co by blog nie umarł :)
Od jakiegoś miesiąca intensywny remont dołu domku mam, nie mam więc czasu na hobby.
Jeszcze została mi kotłownia i małe poprawki tu i tam.
Nawet zbytnio nie mam czasu na grzybobranie, ale w tym roku to i tak chyba nie pojemy grzybków,
tak tragicznie nie było już dawno, nawet muchomory za bardzo nie rosną.

Z chwil wolnych od tynków, kafelek i farb ...









4 komentarze:

  1. U mnie też stanęło, ale w taką pogodę - trudno się dziwić. Teraz częściej wrzucam fotki z komórki na Instagram, ale w planie mam już kilka wypadów ściśle fotograficznych - z tym, że pogoda musi się poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt pogoda nie popisuje się, a jak wypad do Henrykowa?

      Usuń
  2. Pierwsza fota z pięknym światłem !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zrobiłem, wszędzie było pochmurnie a na Sulików słoneczko, fajnie to w realu wyglądało, dzięki

      Usuń