O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

niedziela, 24 listopada 2013

Deszczyk w Goerlitz

Niedziela, wolna zresztą, domowników wysłałem na mniejszą wieś.
Postanowiłem udać się do niemieckiego Zgorzelca - Goerlitz, trochę wyżyć się fotograficznie,
no ale z moim szczęściem, jak to bywa, trafiłem na deszczyk.
Zniechęcony jednak postanowiłem kontynuować wyprawę :)

Tutaj parę ciekawych zabytków z tego ciekawego miasta.

















4 komentarze:

  1. Kilka miejsc, po raz pierwszy widzę. Ale tak to jest najdalej jest nam do tego co najbliższe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Jacku musimy się kiedyś wybrać :)

      Usuń
  2. Dom z 5 był kiedyś na sprzedaż :)

    Mokry bruk jest idealny do fotek nocnych - trzeba było poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie kupił, bo widzę, że popada w ruinę.
      Jakby Arku było ciepło, to bym poczekał, ale taka zimnica, a do tego deszczyk, że odechciewało się wszystkiego :)

      Usuń