O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

czwartek, 12 grudnia 2013

Byle ...

Byle jak, byle przetrwać do wiosny, byle jakie foty, byle by blog nie umarł :)
Pierwszy atak zimy przesiedziałem w pracy,
więc nawet nie udało mi się śniegu uwiecznić,
nawet nosa nie chciało się wynurzyć taka ta pogoda.
Dzisiaj na chwilę wylazło słonko, więc parę fotek z okolicy.






Jeszcze można, jak ktoś bardzo chce, spotkać zagubionego Mikołaja,
nas odwiedził. ale zapomniał o prezentach :)


6 komentarzy:

  1. Jeździłeś rowerkiem? Czy samochód? Bo Kamieniec widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Zawidowa jak wracałem samochodem to cykłem Kamieniec, reszta dnia z buta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te pierwsze krajobrazowe - ładne światło i w ogóle :)

    Ja też śniegu na fotach nie mam - i nie tęsknię za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      No trochę prawdziwej zimy by się przydało

      Usuń
  4. A z tyłu Pingwiny z Madagaskaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast Elfów :)
      Ta bajka to obowiązkowa pozycja w naszym domu.

      Usuń