O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 4 stycznia 2014

A to Polska właśnie !!!!

Kurwa mać, że tak się wyrażę, przepraszam z góry za epitety, ale szlag mnie już trafia,
jak widzę co się w naszej "zielonej wyspie" wyprawia.
Miało być lepiej po wejściu ustawy śmieciowej, ale jak widzę to jest coraz gorzej.
Nie można mieć oczywiście pretensji do samych władz, bo my sami jesteśmy jak te brudasy,
ale wszyscy myślą, że jest ok.
Jeżdżąc ostatnio po okolicy rowerem, aż mi się wierzyć nie chce, do czego dążymy !!!!
Wszędzie śmieci, dosłownie wszędzie !!!!
Co za bydło mieszka w tej Polsce, aż trudno uwierzyć.
Przykład od zaraz, "punkt" zbiórki odpadów segregowalnych, obok mego domu,
tyle,że ja te odpadki muszę zbierać po całym podwórku.
Nie dość, że kurwa zalewa mnie woda,
to jeszcze po tych jeb...ch brudasach z Sulikowa tony śmieci muszę sprzątać!!!!!!!!!



6 komentarzy:

  1. Te otwory w kubłach są za zdecydowanie za małe. U mnie kolego jeszcze gorzej...K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Te otwory w dzień dla większości są w sam raz, ale w nocy dla niektórych "zapracowanych" już za małe.

      Usuń
  2. Faktem jest, że lokalizacja trochę nie trafiona, powinni przenieść pod górkę Klubka. Wrzuciłem jedno zdjęcie na grupe sulikowską na Facebooku. Bolesław Mańczak ma rację, niech gmina raz nie zapłaci za fakturę, za wywóz, a szybko posprzątają. Przecież sprawy te powinien regulować SIWZ na jakie przystał lubański ZGK.

    Dzisiaj pojechaliśmy na Berzdorfer i masz rację, pobocza wyglądają fatalnie, pomimo ustawy śmieciowej ludzie wciąż wyrzucają śmieci do lasów, rowów i na pobocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jacku. Proponowałbym poruszyć sprawę śmieci na gazecie (nie mówię o Sulikowskich, ale ogólnie).

      Usuń
  3. Niestety - też w moim rejonie zaobserwowałem wysyp śmieci po lasach i rowach...
    Chore społeczeństwo :/

    OdpowiedzUsuń