O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

wtorek, 25 lutego 2014

Ciepła następny dzień

No dalej my na zachodzie cieszymy się wiosną w zimie :)
Wolne od pracy, więc jak zwykle spacerek.
Idąc tak, zaciekawiły mnie dwa ptaszki bawiące się na drzewie, dosłownie z 3 metry ode mnie,
nawet nie zwracały na mnie uwagi,
Jak się okazało to Raniuszek, pierwsze słyszę,
dowiedziałem się tego od sąsiada Jacka, który jak zwykle zaskoczył swą wiedzą ornitologiczną :)




Nie obyło się także bez innych ulubieńców



4 komentarze:

  1. I nie masz co się dziwić, pięknie Ci raniuszek zapozował. Najczęściej latają w stadkach, które spada na dane żerowisko i ptaszki błyskawicznie przeskakują to tu, to tam, tak, że aż trudno za nimi nadążyć :) Ale nie przejmuj się, ja swojego pierwszego raniuszka, tez nie rozpoznałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raniuszka dopiero teraz poznałem...
    Fajne foty !!!

    OdpowiedzUsuń