O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

czwartek, 20 lutego 2014

Toys :)

My, stare chłopy, jesteśmy jak te dzieci,
również cieszymy się ze swych zabawek jak te milusińskie :)
Ostatnio, za przyzwoleniem małżonki, nabyłem se właśnie zabawki, z których morda zamienia się w banana.
Bezlusterkowca Samsunga NX zaopatrzyłem w drugą stałkę 16mm/2,4 (pierwsza to 30mm/2),
a Nikona w tele 55-200 vr.
Miałem kupić 70-300vr (b. chwalony), ale stwierdziłem, że za tę cenę będę miał dwa obiektywy.
Samsung NX z 16






U nas dla ludzi nie można dobrej plaży zrobić, a za miedzą ... bez komentarza :)


Jeszcze sampelek z 30mm/2


I Nikkor 55-200vr, mogę powiedzieć, że niskobudżetowe szkło, ale w porównaniu do taniego Tamrona 70-300, niebo a ziemia.




Na koniec jeszcze dokupiłem na próbę taniego CPL-ka, zobaczyć jak to z polaryzacyjnym jest, aż wstyd, że dopiero teraz.

bez CPL


z CPL


jeszcze nie mogę go trochę ogarnąć, ale wszystko przede mną :)

8 komentarzy:

  1. Filtr polaryzacyjny to obowiązkowe wyposażenie plecaka foto :) Pobaw się nad wodą, to dopiero zobaczysz "cud" lub niweluj odblaski w szybach domu czy samochodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj Jacku specjalnie pojechałem nad wodę z filtrem, fot. 3 i 4 z filtrem, widać dno, nie wiem jak te markowe, ale ten tani co kupiłem na próbę daje jakieś tam efekty, ale jeszcze muszę się nim pobawić
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Aaa i teraz doczytałem - widzę że dozbrajasz oba swoje aparaty :) i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mam przekonania do tych filtrów polaryzacyjnych, efekt tych filtrów można sobie spokojnie zrobić w photoshopie. Tak swoją drogą po co Ci aż dwa aparaty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary też takie zdanie zawsze miałem o polarach, chciałem spróbować i efekty całkiem, zobacz na 3 na wodę widać dno, bez filtra byłoby widać taflę wody, w szopie tych odbić od wody bym nie wyciągną
      2 aparaty hmmm, do samsunga mam sentyment i nadaje się jako wycieczkowy do kieszeni, a nikon do zadań specjalnych :)

      Usuń
  4. Masz zdjęcia wody z filtrem i bez dla porównania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie mam, ale będę miał chwilkę to zrobię

      Usuń