O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 14 maja 2014

I Komunia Św. w Sulikowie

11 maja 2014 w Sulikowie odbyła się Pierwsza Komunia Święta, w której dzieciaki po raz pierwszy przyjęły Najświętszy Sakrament.


Ja także zostałem zaproszony do swojego chrześniaka, oto on



i parę fotek z uroczystości





W samym kościele nie chciałem być nachalny jak poniektórzy, więc dałem sobie spokój, ale nie wszyscy byli tak wyrozumiali dla zatrudnionego fotografa, po prostu przeszkadzając mu w pracy, echh...


4 komentarze:

  1. Bo w obecnych czasach dla rodziców ważniejsze szybkie zdjęcie "na teraz" nawet z komórki (na facebooka) niż świetne od fotografa, ale na jutro. Piotrek do doświadczony fotograf, na pewno poradził sobie z tymi natrętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Sąsiedzie :)
      Powiem szczerze, że miał problem pomimo grzecznego proszenia o zaprzestanie fleszowania, ale , że jest cierpliwy, chyba mu się wreszcie udało zrobić grupowe.

      Usuń
  2. Trzeba się faktycznie mocno rozpychać w tej robocie... Naród pstryka byle czym byle co... ;)

    OdpowiedzUsuń