O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

wtorek, 10 czerwca 2014

Gorąco ...

Aż mi się słabo robi, jak pomyślę, że kolejną popołudniówkę
w taką patelnię spędzę w fabryce.
Dzisiaj chyba będzie kulminacja temperatury, już jest (koło południa) prawie 33 st. C.
Pociesza mnie fakt, że nie będę sam :)
Nie obędzie się bez paru kadrów z ostatnich dni.




Udało mi się ustrzelić ważkę, trochę jakby mutacja z osą.




Z cyklu - która wersja ?



 Coś dla ochłody ...


10 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się pierwsze trzy fotki :) Zwłaszcza trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wersja ze słomą lepsza - ale i pierwsza jest dobra...
    Ja też na II zmianie - ale mam klimę w biurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Arku !!!
      To masz superowo, w mojej firmie to klima jest w rozdzielniach, aby chronić drogie urządzenia, a ludzie to tania siła robocza, więc ten przywilej nie każdemu dany, niestety.

      Usuń
  3. Hallo Mariusz,
    vielen Dank für ihren Kommentar in meinem Gras-gefluester.blog. Ich habe mich sehr darüber gefreut. Natürlich schaute ich sofort nach, welchen blog sie haben und welche Fotos sie selbst veröffentlichen. Die Fotos gefallen mir sehr gut und ich werde nun öfters den koberekt.blog besuchen.

    Mit herzlichen Grüßen,
    egbert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich bin froh, dass Sie meinen Blog besucht.
      Ich grüße Sie :)

      Usuń
  4. Exellente Aufnahme des Insekts!
    Super schöne Bilder!
    Liebe Grüße - Monika + Bente

    OdpowiedzUsuń