O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

środa, 4 czerwca 2014

Sezon letni otwarty

Wreszcie pogoda idzie ku dobremu,
wybraliśmy się na "otwarcie sezonu letniego" na pobliskie Berzdorfer See.

Zainspirowany "fuksiarskimi" :) fotkami padalca na sąsiada Jacka blogu,
dzięki sokolemu wzrokowi mej żony Oli, udało mi się także ustrzelić gada,
nie był to padalec, ale mały zaskroniec.







Nad jeziorkiem już letnia sielanka, ale jak zobaczyłem towarzystwo, które się kąpie, 
to aż mnie ciarki obleciały.




Dzieciaki także nie wytrzymały i musiały zanurzyć chociaż nogi :)





Było też aktywnie na rolkach, fajne miejsce dla rolkarzy i rowerzystów




6 komentarzy:

  1. Fajne fotki z tym zaskrońcem najbardziej podoba mi się zdjęcie nr.3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci dam fuksiarskiego! :D Tak jak w moim przypadku, tak i w Twoim uratowały nas żoneczki :) Pomimo tego co napisałem na Flickr, skłaniam się jednak do zaskrońca.

    PS. Jutro będziesz we wrocławskiej :) Znaczy się Twoje wypowiedzi co do rzeki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żarcik z tymi fuksiarskimi :)
      Także nie do końca jestem pewien z tym zaskrońcem, ale jakoś inny mi nie pasuje.

      Usuń
  3. Świetne !!!
    Ja nie spotkałem takiego gada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Ja , jak Jacek ustrzelił tak samo myślałem, ale chwilę po tym się udało i mi, także .... :)

      Usuń