O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

poniedziałek, 14 lipca 2014

Jeszcze raz boćki

Za tymi kadrami, może nie do końca takimi jakbym chciał,
łaziłem z dwa tygodnie na pobliską łąkę, gdzie raz już natknąłem się na boćki.
Pierwszym razem nie miałem z sobą tele,
teraz uzbrojony w teleociektyw, wreszcie udało mi się zrobić tym bardzo płochliwym ptakom fotki.
Będę długo to pamiętał, bo w pogoni za kadrami,
po kostki w wodzie po ostatnich deszczach, biegałem po łące,
ktoś z boku mógłby wiele sobie o mnie pomyśleć :)








Na tej samej przestrzeni zauważyłem bawiące się lisy,
ale te są jeszcze bardziej bojaźliwe.



Na koniec .............


... kurcze nie wiem co się stało z tą fotą poniżej, na dysku jest ok


3 komentarze:

  1. Da sind dir wunderbare Fotos mit interessanten Tieren gelungen.
    Der Höhepunkt sind Füchse beim Spielen auf dem Feld.
    Auch der Kohlweißling beim Trinken gefällt mir außerordentliche gut.

    Meine Glückwunsch zu diesen gelungenen Fotos.

    herzliche Grüße,
    egbert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank Egbert für Ihren Kommentar :)

      Usuń
  2. Fajne boćki, ostatnio coraz rzadziej się je spotyka. A lisa to tylko raz widziałam na wolności, u nas trudno o spotkanie z lisami, może czasem sarenki się trafią. .Jedynie wiewiórki są stałymi gośćmi w naszym lesie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń