O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

poniedziałek, 28 lipca 2014

Laba :)

Wreszcie długo oczekiwany urlop :)
Ostatnie dni w pracy były dla mnie udręką, nie dość, że pogoda za oknem,
to już nie mogłem się doczekać urlopu.
Wiem, że szybciej on zleci niż się spodziewam,
ale teraz laba, leżenie plackiem... i ładowanie aku :)




Oczywiście, jak wolne to coś musi zepsuć nastrój, tym razem duchota i burze, ale co tam.




Rundka po okolicy i spotkanie myszołowa lub błotniaka, tu zapewne pomoże nam Jacek.



Coś te boćki ostatnio latają mi nad głową, aż się boję :)


Zbliżenie też się udało



Spokój zakłóciła szybko nadciągająca burza, wiałem ze szczerego pola, że hej :)


2 komentarze:

  1. Tak to samiec błotniaka stawowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urlop się zaczął to od razu jest czas na spacery i robinie zdjęć, ja dopiero za dwa tygodnie mam urlop.

    OdpowiedzUsuń