O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Sarenka

Tak sobie marzę, aby już przyszła ciepła jesień i żeby te afrykańskie upały odpuściły.
W dzień nie da się ruszyć, dopiero około 19 można gdzieś się wybrać.
Tak właśnie jechałem rowerem po okolicy i napotkałem sarenką w zbożu,
nawet ona była chyba tym upałem zmęczona, bo za szybko nie zareagowała na mój widok.




Trochę dalej, ale te bardziej rozgarnięte, szybko czmychły :)



Zaczęły się żniwa, a jak żniwa to zaczyna się.....



4 komentarze:

  1. I to są właśnie najwspanialsze chwile, super, że je zatrzymałeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze bardzo się cieszę gdy trafią się sarenki i można je fotografować, szkoda, że to tak rzadko się trafia.
    Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziełeś za sarenkami a sfociłeś Jacka? ;)
    Takie one niby niewinne ale mój ogródek nachodzą i niszczą...

    OdpowiedzUsuń