O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Polskie morze cz. 2 - Wikingi

Będąc nad morzem, wybraliśmy się do Wolina na:
XX Festiwal Słowian i Wikingów - jedna z największych, wczesnośredniowiecznych imprez w Europie, w której uczestniczy ok. 1500 osób z  26 krajów świata. Prezentowane są warsztaty dawnych rzemiosł, odbywają się występy zespołów muzyki i tańca dawnego, regaty i rejsy rekonstrukcji dawnych łodzi, inscenizacje wydarzeń historycznych i obrzędów oraz wielkie bitwy na 400 wojów.


zanim doszliśmy trzeba było się zaopatrzyć w sprzęt :)


Nie zagościliśmy tam długo, była taka patelnia, że nie można było wytrzymać,
nawet interwencja straży na długo nie przynosiła efektów.


Parę fot z tej imprezy





















6 komentarzy:

  1. Niesamowite wydarzenie, chętnie zobaczyłabym na żywo taki festiwal wikingów. Świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w normalną pogodę :) dzięki

      Usuń
  2. Powtórzę to co napisałem Ci na Flickr - jak Wam było gorąco, to co czuli ci faceci?!

    Podoba mi się zdjęcie tego niskiego "krzyżowca" w sandałach i zastanawiam się co Olka na te zaloty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nawet sobie wyobrażać co oni czuli w tych zbrojach, na samą myśl już mi słabo !
      "Krzyżowiec" sam się nawinął, gdy fotkę robiłem gromadzie mojej, a Olka lubi starszych Panów :)

      Usuń