O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 22 listopada 2014

B&w in Goerlitz

Jak pisałem we wcześniejszym poście,
że muszę się "oddziczyć", więc wybrałem się do pobliskiego Goerlitz.
Postanowiłem spróbować swych sił w "streecie", nie ma kwiatków i owadów, czyli coś nowego.
Nie moja działka, ale jak umie się nacisnąć spust migawki,
coś zawsze tam wyjdzie :)
Oto efekty spacerku.
Specjalnie dla Szarego Burka, co by nie myślał, że tylko kwiatki :)




















8 komentarzy:

  1. No toś pojechał...fajne :)

    A co kręcili na Berlińskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie wiem co kcili, jeździli po Berlińskiej tam i z powrotem, wysiadały dziewczyny, potem wsiadały, nie wiem o co chodziło

      Usuń
  2. Dobre, dobre...polecam Wałbrzych na następną wyprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie jest daleko ode mnie, także kto wie :)

      Usuń
  3. Świetny klimat i bardzo dobre kadry! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko kwiatki i owady Ci wychodzą, street też całkiem niezły. Zdjęcie gościa na wózku inwalidzkim podoba mi się najbardziej, chociaż pozostałe też całkiem ok. Czasem warto wybrać się w miasto, można całkiem niezłe kadry złapać. Pozdrawiam i dzięki za dedykację :)

    OdpowiedzUsuń