O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

piątek, 12 grudnia 2014

Parę z Goerlitz

Dziś parę fotek z Goerlitz, tym razem w kolorze.
Mam prośbę do Was - czy ostatnio fotki u mnie nie są za ciemne ?
Po jesiennej burzy padł mi lcd - stary dobry, teraz nie mogę dojść do ładu z kalibracją LEDa,
nie dociągam fotek na maksa do prawej strony histogramu, wydają mi się ok, ale ostatnio w pracy zerknąłem na nie i jakby były za ciemne, teraz nie wiem gdzie dobrze wyświetla.











No i choinkę czas już ubierać :)


4 komentarze:

  1. Według mnie fotki wyglądają ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te fotki bardzo mi się podobają, wolę oglądać kolorowe. Jak dla mnie jasność jest w sam raz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jest wieczór i szare chmury to nie moga być za jasne. Gdyby nie pytanie to bym sie nie zastanawiał czy sa ciemne bo sa dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wszystkim.
    Już ogarnąłem temat i reasumując, monitory z podświetleniem LED średnio nadają się do obróbki foto, ciężko o podstawową kalibrację
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń