O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

niedziela, 12 kwietnia 2015

Landeskrone :)

Już chyba stanie się tradycją wspinaczka na Landeskrone wiosną :)
Piękna pogoda, więc niedzielne popołudnie spędziliśmy 
na spacerze na górę obok niemieckiego Goerlitz.
Tym razem pojechał z nami pies, dał radę :)

To ta górka



Była niezła wspinaczka


Trzeba było się dobrze nawadniać




Półmetek zdobyty


Ostatnie podejście



Jeszcze parę schodków ....


... i musiałem złazić z powrotem, Radek się zatrwożył wysokością :)


Dla takich widoków zawsze warto





Nawet dzisiaj było widać nasz Sulików




3 komentarze:

  1. Widoczność wczoraj zwróciła nawet moją uwagę ;)
    Super :)

    A co ten Radek taki lękliwy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoczność była naprawdę super !
      A lękliwość to chyba po mamie :) hehe

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że ładna pogoda będzie w weekend majowy, bo wybieram się w te okolice i też będę mogła takie ładne widoki zobaczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń