O mnie

Moje zdjęcie
Sulików, dolnośląskie, Poland
Nazywam się Mariusz Winnicki Fotografuję amatorsko.

sobota, 18 marca 2017

Wieści z lasu

Marzec jest taki beznadziejny, nic mi się nie chce,
trochę wirusów załapałem, ostatecznie jest ok,
ale za to w lesie pomału ruszyło.












2 komentarze:

  1. Pod tym podpisuję się obiema rękoma! Strasznie ten marzec, jak na razie jeden fajny dzień (dobrze, że sobota) i na tym koniec. Nawet nie zastosujemy przysłowia, że w marcu jak w garncu, bo wciąż zimna ta zupa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne foty - więc nie narzekaj ;)
    ja nawet w lesie nie byłem...

    OdpowiedzUsuń